V rámci brandingu společnost vytváří název, logo nebo design, který lze snadno identifikovat jako příslušející společnosti. Jedná se o způsob, jak se odlišit od konkurence a vyjasnit si, co nabízíte. Vaše značka je postavena tak, aby skutečně prezentovala to, kým jste jako firma a jak si přejete být vnímáni.
Návrh loga identifikuje vaši firmu v nejjednodušší podobě pomocí symbolu, znaku nebo grafické značky, typografického řešení nebo kombinace obou.
Tištěné materiály jsou fyzické připomenutí, že vaše společnost existuje. Když od vás zákazník dostane tištěnou reklamu nebo dokonce vizitku, je tomu fyzicky vystaven. Zvednou to, dotknou se toho, drží to a dívají se na to. Interagují s dílem prostřednictvím více než jednoho ze smyslů.
Vizuální identita společnosti vyjadřuje hodnoty a ambice organizace, jejího podnikání a jejích charakteristik. Jinými slovy, popisuje vše, co zákazníci mohou fyzicky vidět, od loga, přes font písma, barvy až po design interiéru.
Zaujala Vás některá z našich služeb?
Kontaktujte nás