Online marketing je jinými slovy využití webových kanálů k šíření povědomí o značce, produktech nebo službách společnosti jejím potenciálním zákazníkům. Metody a techniky používané pro online marketing zahrnují e-mail, sociální média, grafickou reklamu, optimalizaci vyhledávačů a další. Cílem marketingu je oslovit potenciální zákazníky prostřednictvím kanálů, kde tráví čas čtením, vyhledáváním, nakupováním a socializací online. Posouvá rozvoj podnikání na mnohem vyšší úroveň než tradiční marketing.
Marketing v sociálních médiích je využití platforem sociálních médií ve spojení s vaším publikem při budování vaší značky a zvyšování návštěvnosti webu. To zahrnuje publikování na vašich profilech v rámci sociálních médií a zapojení vašich následovníků. Také analýzu výsledků a provozování reklam na sociálních médiích. Mezi hlavní platformy sociálních médií (v tuto chvíli) patří Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest a YouTube.
Video je všestranný a poutavý formát obsahu, který nám nejen poskytuje skutečný obraz o tom, co se děje; sdílení je také snadné na více platformách. Spotřebitelé ho mají rádi, protože je snadno stravitelný, zábavný a poutavý a obchodníci ho mají rádi, protože může poskytnout potenciálně obrovskou návratnost investic prostřednictvím mnoha kanálů.
Remarketing je taktika, která zahrnuje zobrazování reklam lidem, kteří navštívili váš web. Tato strategie je obzvláště nákladově efektivní způsob, jak zvýšit prodejní obrat, protože oslovujete zákazníky, kteří již projevili zájem o vaše produkty nebo služby.
Copywriting je proces psaní přesvědčivých marketingových a propagačních materiálů, které motivují lidi k určité formě akcí, jako je nákup, kliknutí na odkaz, darování věci nebo naplánování konzultace. Copywriting musí být nápadný, poutavý a stále přitahovat vyhledávače.
PPC je zkratka pro pay-per-click, model internetového marketingu, ve kterém inzerenti platí poplatek za každé kliknutí na jednu z jejich reklam. V zásadě jde o způsob nákupu návštěv vašeho webu, místo pokusu o „vydělávání“ těchto návštěv organicky.
Real-time bidding (RTB), jinými slovy nabídka v reálném čase, je pokročilá verze reklamních sítí, kde se v reklamním inventáři nakupují a prodávají reklamy v reálném čase na základě zobrazení prostřednictvím programatické aukce nebo systému nabídek. Při nabízení v reálném čase zadává inzerent nabídku na zobrazení a pokud ji vyhraje, jeho reklama se okamžitě zobrazí na webu vydavatele. To vše se děje v reálném čase za zlomek sekundy. S využitím RTB mohou inzerenti nakupovat reklamy z více reklamních sítí s různými možnostmi cílení.
Analýza reklamy je sběr, hlášení a analýza údajů o proklicích na cílové webové stránky. V rámci tohoto procesu je měřena aktivita a chování uživatelů na webu, například: kolik uživatelů navštíví web, jak dlouho zůstanou, kolik stránek navštíví, které stránky navštíví a zda dorazí pomocí odkazu nebo jinak. Důraz je kladen na identifikaci opatření na základě vašich organizačních a uživatelských cílů a použití dat z webu k určení úspěchu nebo neúspěchu těchto cílů; současně k řízení strategie a ke zlepšení uživatelských zkušeností.
Zaujala Vás některá z našich služeb?
Kontaktujte nás